maanantai 7. tammikuuta 2013

Apuna aina

Olen ihminen, joka laittaa muiden tarpeet ja halut omiensa edelle. Mikäli joku tarvitsee apua, minä autan aina niin paljon kuin pystyn. Olen lojaali kavereilleni. En pysty jättämään ketään pulaan.

Mikäli en pääse itse auttamaan, yleensä kehittelen jonkinlaisen ratkaisun siihenkin. Auttamisessa olen supermies. Ketään ei jätetä pulaan, kenenkään ei anneta hukkua. Toimintamallilleni on myös periaate, teen muille niin kuin haluaisin itselleni tehtävän. Kultainen sääntö? Sääntö tai ei, pohjimmaisena minulla on halu auttaa muita ihmisiä.

Yhden päivän ajan minun piti ajatella itseäni. Lopulta halusin auttaa jokaista jääkiekkojoukkueeseeni kuuluvaa pelaajaa... Kannoin mailoja ja availin ovia. Se oli kivaa.

Jotkut eivät vain osaa ajatella itseään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti